lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

Igår mötte jag B1 på Ica. Drack cola och rökte as usual. Sen
kom vi på att det var torsdag och då blev vi genast sugna på
att dra till torsdagsklubben. Vi kirrade vin på krita och fixade
oss rekordsnabbt (vi kom på att vi ville festa vid 21-tiden) sen
drog vi på förfest hos Pontus.

Men! Torsdagsklubben var en besvikelse denna gång, typ inget
folk alls ute (wtf?) dock hade jag jävligt kul ändå.

Gick upp 9 idag (ändå grym tjej) och åkte med Max hem. Vi
fick bryta oss in i huset då vi inte hade några nycklar.

Håller på att synca lite musik nu, sedan ska jag dra ut till Nadya
och hitta på något. Senare ska jag tillbaka till Henric.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0