here we go again

Välkommen till mitt nya internet-hem. Det är här jag förhoppningsvis
kommer att hålla till framöver, 155e gången gillt nu typ? Äsch, då.

Kändes som att jag behövde en nystart, vill inte riktigt förknippas
samman med allt det där gamla jag skrev. Så nu får ni låtsas att
ni inte alls känner mig, inte för fem öre (om ni nu gör det) så börjar
vi om - eller i alla fall jag.

Visst är första inlägget alltid värst? "Hej, här är lilla jag igen liksom,
kunde inte hålla mig ifrån bloggandet
liksom"...

Nä, trots den nya starten så har jag ändå inte slutat röka, därför
ska jag nu gå ner och dra några dödliga bloss ner i mina gamla
slitna lungor. Onödigt, men samtidigt inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0