flashback?

Här är jag igen. Sitter och funderar på vad jag har gjort den senaste
tiden. Det enda som poppar upp i mitt huvud är "alkohol", det kanske
också är den bidragande faktorn till varför jag inte minns? Ha ha!

Here's a list to fill in the missing spots:

• Jag och Annabena hade fest i lokalen Erik, det var såhääääääär roligt,
men också lite kaos. Tur för oss att vi slapp Mr. P.
• Vi samlade ihop ett härligt gäng en helt vanlig tisdag för att umgås
samt dricka lite öl/vodka/tequila/cider på Mogwai.
• Jag, Minna, Timme och Adam bänkade oss framför Paranormal Activity 2,
numera hatar Adam mig, aouch!
• Vi firade Henric som fyllt 18 år (äntligen) hemma hos M&T, massa ballonger,
Nalle Puh-girlanger osv.
• Jag, Henric och M-V bestämde oss för att dra till stan, blev en snabb shopping
för Henrics del, sedan fika på Mezo där även Nina joinade!
• Jag, Anna och Emma drog till Fransken (haha) för lite mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0