we belong together

Sitter hemma hos min kära pojkvän, han har precis köpt en fet godispåse
från Maxi till oss, kanske mest till sig själv... eller? Jag fick slänga upp cashen
i alla fall, fast det är ju inget ovanligt alls. Det borde dock vara tvärtom.

Första mars idag, vilket innebär två saker - jag och Henric har varit tillsammans
i 2 år och 3 freaking månader, hmmm... känns ju lite sådär...

Haha, nej då nu skojar jag! (Eller gör jag...?)

Sak nummer två är att knugen herself fyller år om sju sablans dagar!
Lite åldersnoja över det... eller vad säger jag? MYCKET! 20 år är inte okej... alls.

Nu ska jag hoppa över till sängen och joina Henric i godisätandet, medan det
finns något kvar liksom. I better hurry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0