soulja boy tell'em

Jag. Mår. Inte. Helt. Okej. Om man säger så. Fan. Alltså
jag förstår inte vad det är med mig och att aldrig kunna
sova dagen efter jag druckit alkohol?

Igår var det inspark. Pretty awesome. Soulja Boy kom
till Sundspärlan och jag fick privilegiumet att hänga med
honom i logen och svepa vodka/red bull före showen.

Efter Sundspärlan drog vi ner till Mogwai, men där hade
dom tydligen infört 20-års gräns, så det var ju bara jag
som kunde dricka där. Smugglade ut en cider till min
kära vän innan vi drog vidare till Utposten.

Nu är jag helt slut i huvudet efter att ha skrivit det här.
Hoppas det är korrekt skrivet. Ska fortsätta med att
försöka tvinga ner min Risi-Frutti i magen innan jag
beger mig till Ica för att träffa Polski och klunka cola.

Det sjukaste av allt? Idag har vi skola och jag ska dit.
Jag kan inte ens föreställa mig folks miner när jag kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0