evening thoughts

Sitter här och är spänd och förväntansfull inför morgondagen.
Bara låt det vara en häst för mig och snälla, snälla - låt mig
behålla den också sen.

Jag orkar inte förlora fler hästar, på grund av att ägarna är
idioter i slutändan. Orkar inte fästa mig för att sedan förlora.

Köp en häst - tänker ni då, men det är såhär att varken jag
eller mamma har lust att lägga ut pengar på en häst som
sedan kanske visar sig vara helt annorlunda än vad vi trodde.

Så därför vill vi ha en foderhäst - för att köpa om kanske ett
år eller så.

Dock är vi inne och kollar Haflinger-annonser dagligen och
hittar vi en bra, för ett bra pris också, kommer vi säkerligen
att köpa en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0