i will be there

Tänk att man aldrig får sova på morgonen längre, det är alltid något.
Är det inte människor som kommer på besök så är det hundar som
minsann är pigga och ska leka klockan sju...

Idag var det Minna som började jobba tidigt och behövde hundvakt,
så nu sitter jag ensam i lägenheten med tre småskitar som sover
lite här och var, Leia har tagit bästa platsen och har för tillfället hela
sängen för sig själv.

Funderar på att dra igång Two and a half men och krypa ner bredvid
lilla valpen, som jag för övrigt har bokat veterinär-tid till den 23:e.

Då ska hon vaccineras, chippas och besiktigas, något som jag trodde
skulle kosta skjortan, men inte alls var dyrt egentligen. Skönt.
 
 
Tyvärr kan inte Henric vara med när lillen ska till vettis, han åker nämligen
till Finland just den 23:e, bra tajming va?

Och så lämnar han oss själva till den 26:e. Vad vi ska mysa i den stora
sängen ensamma jag och Leia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0