there is only one tree hill

Vi har haft rena kaoset med garderoben, vem kunde tro att jag hade
sådär hemskt mycket kläder egentligen?! Inte jag i alla fall...

För varje jäkla gång jag ska klä på mig står jag där och klagar på att
"jag har ingenting att ha på mig", jo, men visst.

Förvaringslådor har införskaffats och även ännu en stång att hänga
kläder på. Nu får vi hoppas på att vi får plats.

Ska boka tvättid nu, sedan kila ner till Ica och köpa glass att äta
när jag kollar One Tree Hill, har börjat om från säsong ett för typ
hundrafemtioelfte gången.

Ändå kan jag fortfarande börja gråta, hallå? Jag vet ju vad som
händer, varför böla? Skumt det där.
 
 
Imorgon ska Puppy till veterinären och Henric lämnar oss för att
spela innebandy i Finland.

Ser fram emot OTH-maraton hela helgen, japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0