99 frågor med melle #21-30

 

21. Favoritlåt just nu:
Read all about it, Pt. III.

 

22. Roligaste ämne i skolan:
Går inte i skolan längre, men det var Svenska, eftersom jag
älskar att skriva och det är något jag alltid haft lätt för.

 

23. Tråkigaste ämne i skolan:
Matte. Matte. Matte. Matte. Och historia.

 

24. En bok jag gillar:
Linas kvällsbok 2 var det första som kom upp i mitt huvud så
får väl säga den då.

 

25. En film jag älskar:
Måste vara jobbig och säga Sagan om ringen-triologin.

 

26. Favorit tv-program?
Two and a half men! (Då menar jag med Charlie Sheen.)

 

27. Favoritdoft:
Gucci - Envy me! Herrejisses, bästa doften.

 

28. Detta äter jag gärna:
Mammas lasagne! Mmmmm...

 

29. Dricker helst:
Boost eller cola light. Iskallt ska det vara, priceless!

 

30. Favoritgodis:
Choklad tror jag, typ Marabous bubbelchoklad, svingott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0