99 frågor med melle #41-50

 

41. Favoritfärg:
Jag måste vara tråkig och svara svart eftersom det funkar
till precis allt helt enkelt.

 

42. Favoritcitat:
Jag har faktiskt inget. Brukar snappa upp kloka rader ur
låtar och sådär, men inte så att jag tatuerar in det direkt!

 

43. En hemlighet jag vet:
Om jag delar med mig av det här så är det ju varken en
hemlighet eller något som bara jag vet längre.

 

44. Bästa present jag fått:
Armane! Han var en häst som jag fick på min födelsedag
eftersom min syster inte ville ha kvar honom längre (jag
vet, supergulligt), men till det bra: jag sålde honom och
köpte Akilles för en del av pengarna! Ha, ha.

 

45. Senast köpta skiva:
Caroline af Ugglas som present till en klasskompis förra
året, ha ha. Gissa om hon blev glad!?

 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina stora ögon! Och mina läppar.

 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Mina ögonbryn, ha ha, samt mina breda fötter...

 

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag kan trolla!? Trolololol.

 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En hund, förhoppningsvis, dom har det så jäkla bra!

 

50. Vad lyssnar du på just nu?
Cantando av Medina samt Alex Rios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0