the pony from hell

Har haft fullt upp minst sagt, alltså, ja, vi hämtade ju
de där små ponnyerna i lördags...

(grymma jag som hade hällt i mig nästan en hel jävla
vodka kvällen innan satte mig i bilen 9.30 på morgonen.)
 
...och det blev kaos. Ronja har jävlats med mig deluxe,
ska jag be att få tala om. Ronja går det inte att stänga 
in i någon hage, för Ronja går där hon vill gå ändå.
 
Tackar Anna för hjälpen med staket, infångandet av lös
shettis och så vidare. 

Tackar Gud för att ponnyerna är så jävla söta att det inte
går att göra hästkorv av dom trots allt. 

Tackar Hedda för att hon är så jävla cool, lugn, gammal,
pålitlig och stabil. 

Tackar Ronja och Linus för, trots allt, härliga skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0