and if you want to buy me flowers just go ahead now

Idag är det fredag och dagens fredag innebär fest, kanske
inte sådär jätte ovanligt eller oväntat. Eller?

Har haft ett långt samtal med min kära mamma i telefon,
tänkte nu röja undan lite här eftersom vi får besök senare.
 

Senare är det förfest hos Perlaki, men såklart blir det någon
grogg på min (älskade) balkong först, love life.

Något som dock är lika jobbigt varje gång är vad fan man ska ha
på sig. Garderoben är överfull, men vid sådana här tillfällen gapar
den fan helt tomt emot mig när jag går in där.
 
 
Kanske bör ta tag i allt nu, jag är ju världens tidsoptimist, på
både gott och ont. Blir bara stressad i sista sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0