i love your way

Häromdagen kom Henric hem med blommor till mig, hur gulligt
som helst och det uppskattades verkligen.
 



Det är sånt som blir extra roligt när det inte händer ofta. Det är därför
man inte ska överdriva i vardagen.

Inte skicka ett hjärta efter varje sms, inte säga jag älskar dig varje
gång man pratar i telefon, inte ge presenter jämt och ständigt.
 



För i så fall kommer du vid ett tillfälle sluta uppskatta det där extra,
tillslut har inte orden eller gesterna någon betydelse längre.

Att blanda in det i vardagen blir bara fel, enligt mig. Hade Henric alltid
kommit med blommor hade jag inte ens blivit hälften så glad.

Men nu blev jag överraskad och då betydde det så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0