nelly.com och deras så kallade kundtjänst

Sitter med Leia i knäet och är smått förbannad, Nellys kundtjänst
är ju rena rama skämtet. Mailkontakt? Inga telefonnummer?

När något går snett med posten, ja då är det tydligen kunden som
ska ringa och fixa det, som får jaga sitt paket hos alla postkontor
i hela Sverige. Hur kan det vara mitt ansvar som kund?

Samtliga på Nelly.com bör gå en kurs och lära sig vad ett trevligt
kundbemötande och kundnöjdhet innebär. Herregud.

För all den här röran (nej jag har fortfarande inte fått mitt paket)
så är Nelly gulliga nog att kompensera mig med 80 kronor, att
använda på deras hemsida. Jo, man tackar.

Åttio jävla kronor har jag fan i mig slösat bort redan med att sitta
och ringa Postens huvudkontor (och där snackar vi telefonkö) två
gånger, samt posten i Malmö och Helsingborg.

När jag ringde till posten första gången var det en supertrevlig tjej
som svarade, hon frågade vilket företag jag väntade paket ifrån och
jag svarade "Nelly.com" varav hon svarade "dom där jävla Nelly..."

Och nu när mitt paket måste reklameras får jag inget svar av Nelly
på mina mail. Att det inte finns telefonnummer är ju bara det hur
jäkla oseriöst som helst.

Nä, fan, såhär ska det inte vara. Ett så pass stort och känt företag
ska väl inte begära att kunden ska lägga ner massor av tid på att
hitta sitt försvunna paket?
 
 
(Och det är klart jag förstår att Nelly inte kan hjälpa att posten har
slarvat bort mitt paket, men kundtjänsten är ett skämt, när det väl
inte fungerar så får du ingen hjälp överhuvudtaget!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0