writing

Jag gör det, något som jag har saknat oerhört länge nu. Att skriva
och då menar jag på riktigt. Korrekt och fantasifullt.

Det här är något som jag har funderat på länge, att skriva första
raderna är alltid svårast, men jag kom förbi det nu. Äntligen.

Vad det sedan blir av det, det har jag ingen aning om, men att
skriva är en stor del av mig - en stor del av den jag är och som
jag alltid har varit. Mitt sätt att uttrycka mig och förmedla något.

 
När jag var tolv år skrev jag en bok, på 170 sidor i bokformat, det
var lite min tanke med det här också. Fast med bättre innehåll.
 
Men kommer jag någonsin våga låta någon läsa den? Troligtvis
inte om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0