even if you're a million miles away i can still feel you in my bed

Störd kväll igår. Fick i alla fall öva på min engelska, haha! Fylle-engelskan
är inte att leka med vill jag lova. Det komiska är att jag även började prata
engelska med de som var svenskar, varför blir det så? Jobbigt!

Kan berätta mer om det där senare. Just nu ligger jag och chillar med Kendra
hemma hos min syster (och Timme!!!!). Just nu är filurerna ute på lite ärenden
så jag känner mig väldigt ensam! *Buhu*

Ska hem sen och lira TS3 (ovanligt va?) och äta god middag med mamma
och Nicke. Blir en lugn och skön kväll, kan kanske behövas efter att ha
somnat vid 5 imorse. Grym som jag är blir jag aldrig bakis och gick upp
klockan 10 ändå! God blessed me big time on that one, I'll tell ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0