haflinger-snack

Imorgon är det fredag och vi alla vet ju vad det innebär, eller hur?

Har spenderat dagen hos min kära syster, energidryck och mycket
skratt är vad som gäller då.

Har även ringt på lite annonser idag, he he, sjukt spännande. Dock
var en dansk-svensk så det var inte mycket jag förstod.

Självklart var det Haflinger-annonser jag ringde på, är helt fäst vid
den rasen efter Leo och Walle alltså. Sjukt fina hästar med ett super
psyke och att de blir lite vad du gör dom till.

En Haflinger är verkligen MIN typ av häst, som uppfyller mina behov
och krav. Hoppas bara att jag finner en snarast, som får stanna med.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i sängen och
titta på Hajar som hajar med Henric.

På återseende.


Kommentarer
Postat av: becka

Gött me energi-dryck. :)

2012-04-12 @ 22:37:14
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0