princess leia

Nu tänkte jag reda ut de eventuella frågetecknena angående
det nya familjetillskottet Leia.
 
1. Leia var inte planerad, utan en olycka.
2. Akilles är pappa och Stella (min systers hund) är mamman.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3. Leia är alltså en riktig blandras-hund med hela sex raser.
4. Leia har mest chihuahua i sig (eftersom att det är enda rasen
Akilles och Stella har gemensamt), tätt följt av griffon, bichon frisé,
bichon havanais, kinesisk nakenhund och pyttelite pomeranian.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5. Till en början kallades Leia för Batman, dels för att vi
trodde att hon var en han och mest för maskeringen runt
hennes ögon (som var kolsvarta när hon föddes).
6. Leia är min och Henrics hund.
7. Leia är en ensamvalp. Inga syskon, tack gode Gud.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8. När vi insåg att Batman var en tjej började mamma
kalla henne för Babsan, så vi fick kvickt komma på ett
nytt namn, förslagen var Allison (uärk, Henrics idé),
Alexis (mitt förslag) och Leia.
9. Vi enades om Leia, Princess Leia, precis som i
Star Wars.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10. Den 23:e augusti är Leia åtta veckor och kan flytta
ifrån sin mamma.
11. Leia är Henrics första hund, någonsin, ni kan ju tänka
er hur han känner då. Extas!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sådär, nu tror jag vi rett ut det mesta va? Annars får ni
helt enkelt fråga mig om det är något jag missat. ♥

Kommentarer
Postat av: Parsa

ey manen väm kommer passa the dog om ni är away, jag kan stäla upp om ni inte är sur på mida <3

2012-07-16 @ 21:48:27
URL: http://parsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0