99 frågor med melle #31-40

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Maldiverna for the win! Så jäkla vackert.

 

32. Färg på mina ögon:
Mörkblå.

 

33. Min längd:
Hela 1,58 m!

 

34. Jag tror på:
Känns fel att skriva ingenting, ha ha, men jag är i alla fall
inte troende, tillhör ingen religion eller tror på Gud.

 

35. Jag spelar:
The Sims 3, bästa spelet!

 

36. Person jag beundrar:
Får vara oerhört mamma-kär och svara min mamma, för så
är det faktiskt. Punkt slut.

 

37. Så här bor jag:
I lägenhet med pojkvän samt hund. Bäst!

 

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Det är en siffra jag inte kan svara på i nuläget.

 

39. Det här tänder mig:
En musklad rygg, fint leende och manliga händer.

 

40. Det här gör mig avtänd:
Taskig attityd, korta eller blyga killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0