99 frågor med melle #51-60

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Eftersom jag skriver detta långt före det publiceras så blir det
ju lite jobbigt att svara då jag tyvärr inte kan se in i framtiden.
Så jag får väl gissa, jag är förmodligen lite bakfull, har hinkat
i mig cola samt rökt några cigg.

 

52. Var är dina föräldrar födda?
I norrland.

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Oj, ingen aning faktiskt. Har ju redan mitt älskade Sims.

 

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Vapiano klår nog alla!

 

55. När badade du i en pool senast?
Förra sommaren, tjuvbadade, tihi. Jag är så kriminell.

 

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, jag brukade alltid vara den som skrev pjäserna också!

 

57. Hur många barn vill du ha?
Tre, två pojkar och en flicka. Om jag får bestämma.

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Måste ju vara den där jävla "wub-wub"-musiken, även kallad
för dubstep... Suck. Finns det något sämre?

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ha, ha nä! Så vuxen har jag inte hunnit bli än...

 

60. Vad har du för TV-kanaler?
Standard-kanalerna. Kanal 6 är oslagbar! Älskar killen som
pratar mellan programmen, sjukt flummig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0