someone has to draw the line

Att bo såhär öde är helt galet för mig som alltid börjar krypa
på väggarna så fort jag är ensam. Klarar inte av att vara själv.

Vill ha någon att snacka skit med, som jag alltid har hemma
på Dalhem. Kedjeröka lite, dricka boost, ja ni förstår.

Sitter i min ensamhet och pumpar musik, funderar på hur
sjutton jag ska överleva en vecka till utan mitt sociala liv.

Jag menar, såhär fick jag röka min första cigg idag:

 
Tur att jag inte heter Tyra Sjöstedt, då jävlar hade jag nog fått
höra en massa om hur hemsk jag är som röker i stallet.

Vill ni veta en hemlis? Ibland askar jag i boxen. Tihi. Busigt
va? Och självklart vet jag om brandrisken, vet inte hur många
gånger jag satt eld på boxarna nu... noll kanske?
 
Och vad beträffar Herr Linus så vill han jättegärna smaka på
mina ciggaretter, dock är han för ung så det får vänta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0