vilket smutsigt tryne

Här sitter jag och nyser. Hemma igen. Vet att jag skrev att det skulle
bli en lugn kväll i lördags, men ack så fel jag hade! Den här helgen
har verkligen tagit slut på mina krafter så nu är jag sjuk - igen.

Såhär såg i alla fall min helg ut:


Fredag:
• Fixade mig här hemma, drog sedan till Annabena och drack cultshaker.
• Vi stack bort till Tanja (Angelicas syster) och började förbereda inför
Angelicas överraskningfest med massa andra härliga tjejer!
• Angelica kom! Då blev det dricka och snacks för att sedan dra ut.
• Jag och Anna släntrade in på Bulls för mera dricka. Efter det blev
det Tempel och sedan taxi hem till Minna för min del.

Lördag:

• Vaknade upp hos Minna, rastade Kendra och sedan bestämdes det
att jag skulle hänga med till Timmes mammas 50-års fest.
• Åkte hem och hämtade nya kläder.
• Tillbaka till Minna för att fixa oss plus dricka.
• Anna kom förbi en snabbis, sen drog vi till bussen och åkte till Timmes
mamma i Laröd. Hade en väldigt trevlig kväll!

Söndag:
• Vaknade, åkte till Minna. Vi käkade och slängde oss sedan i sängen
med chips och cola för att kolla serier hela dagen.
• Åkte hem, kollade Oz med Nicke, somnade.

I fredags träffade vi ett gäng danska killar

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0