99 frågor med melle #11-20

 

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Humor! Viktigaste egenskapen!

 

12. Är jag kär just nu?
Såklart är jag det!

 

13. Jag vill gifta mig?
Jag vet faktiskt inte än, kanske, kanske inte. Just nu lutar det
mer åt ett nej faktiskt, men vi får se i framtiden.

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Skriva en bok! Skaffa barn, äga en gård med hästar och resa
för att se mer av världen, helst tillsammans med mina barn.

 

15. Min käraste ägodel:
Det är ju såklart min älskade Princess Leia! Det får jag svara
väl? Eftersom jag äger henne enligt papper, fastän hon är ett
djur och ingen pryl.

 

16. Något jag vill ha i present:
The Sims 3 Årstider och en ridhäst!

 

17. Detta har jag på mig just nu:
Grå hoodie, t-shirt, leggings, underkläder och gris-sockar!

 

18. Favoritkläder:
Leggings och grå hoodie, casual, annars klänning.

 

19. Favorit djur:
Hund! Helt klart. Tätt följt av häst, men hund ligger nog fan
lite närmre hjärtat alltså.

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Oj! Jag vill faktiskt inte välja någon speciell musikstil här
eftersom jag inte "håller mig till en stil bara för att kunna
säga att jag är si eller så" utan jag lyssnar på låtar som
jag tycker är bra, oavsett stil, end of story liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0