99 frågor med melle #61-70

 

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja, ett flertal gånger. Skitläskigt varje jävla gång...

 

62. Har du busringt någon gång?
Ha, ha! OM jag har! Svinkul ju.

 

63. Har du fått felparkeringsböter?
Eftersom jag inte har körkort är det lite svårt.

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump
eller fallskärm?
Gud nej, vill jag svara. Jag är så jäkla höjdrädd så jag hade nog
fan kissat på mig. Fast det verkar så spännande ändå...

 

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Oj! Ingen jävla aning faktiskt.

 

66. Har du en egen trädgård?
Nä, bor ju på andra våningen i lägenhet, men "hemma" på landet
så har jag stor trädgård. Ja, det känns fortfarande lite som hemma.

 

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Family Guy! Sjukaste programmet.

 

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Jag kan "du gamla du fria" sen tar det fan stop! Är det illa?

 

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar! Älskar att bada, ligga och spela Chasing Yello i badkaret
är fasiken ett rent nöje! Badkar på vintern är också guld värt.


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Har tråkigt nog inte sett så mycket film den senaste månaden, så
det är himla svårt att svara på det. Vilka har jag ens sett!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0