dance like this

Känns som att jag bara skriver om torsdagsklubben nu för
tiden, så idag får jag väl inte vara sämre eller hur?

Så idag, ännu en gång, gäller det bannemig! Allas vårt kära
underbara fantastiska älskade torsdagsklubben. Förfest som
vanligt i Kopparmölle med världens bästa tjejer, vodka, cigg
och alldeles, alldeles fantastisk musik! (Om inte Anna sätter
igång Ted Gärdestad eller något, man vet aldrig med henne!)

Nu börjar klockan ticka mot 19. Dags för mig att fixa till mitt
"ligga-i-sängen-och-glo-Dirty-Dancing-2"-utseende. Om det går!?

Måste även tillägga att torsdagsklubben fått en fylletaxichaufför,
världens bästa storebror Max hämtar mig/oss inatt (eftersom att
bussarna slutar gå 23.55... vad fan liksom?) och att världens
bästa lillebror Nicke fyller hela 17 år imorgon!

B1 och B2

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0