i guess we never really moved on

Jag är trött som ett svin. Det bör vara förbjudet att gå upp 5.20!?
Det är ju för tusan inte mänskligt, men jag antar att det bara är att
vänja sig. Skolan är så pass viktig att man får offra de där timmarna
man istället kunde sovit bort. Det lönar sig i slutändan...

Nu ska jag inte heller vara sån som gnäller, vi har det ju ganska slappt
i skolan. Eller sa jag ganska? Megaslappt! (Mediaslappt?)

Haft två svenskalektioner idag, B och C. Tycker det är knas att man läser
kurserna samtidigt, jag har alltid trott att man var tvungen att läsa klart
B innan man gick vidare, men icke.

Sitter nu hemma hos Henric, han är i skolan för tillfället. Jag myser med
mig själv under tiden till härlig musik. Hinder - Lips of an angel, en låt jag för
sådär 3 år sedan (oh my God, I'm old!) lyssnade på tills öronen trillade av! Typ.

Jag för ett tag sen i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0