on the same road again

Igår åkte jag ännu en gång till skolan i onödan. Gick upp tjugo över
fucking fem på morgonen och så har jag inga lektioner? Skjut mig!

Som tur var kom Anna också (haha förlåt, men för min del var det tur)
så vi åkte senare hem till henne för att käka fiskbullar ("svårt" att laga)
och kolla på våra typiska tönt-Disney-kärleksfilmer som man listar ut
handligen plus slut på innan man ens har börjat kolla! Ha, ha! Men de
är ändå alltid lika bra... konstigt nog.

Idag har jag varit ledig ifrån skolan. Har precis käkat frukost så ska ta
tag i packandet plus fixa mig innan jag drar till Kristianstad. Ska damma
av mina gamla vänner lite hade jag tänkt, ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0