that's life when you're livin' in the ghetto

Den här helgen har tagit död på mina krafter. Totally.

I fredags var det som jag nog nämnt förut fest för Anna och
Frida på Dalhem. Det var såhääääär roligt, men spårade även
ur en del. Trist med sådana människor, but that's life I guess.

Jag spenderade mestadels min kväll med Paulina (eller Celine
Dion) och 4-5 på natten hamnade jag i säng med min kära B1!

Lördagen började med att jag och B1 (Angelica) rastade Aya,
drack cola direkt ur flaskan och rökte. Sedan mötte vi Anna
och Henric på Ica (the place to be) för att snacka om kvällen.
Helt oväntat dök även Paulina och Murre upp så där satt vi
allihop ett tag i det sköna vädret!

Sedan kollade jag och Henric Aladdin, somnade stenhårt. Gick
bort till Frida för en trevlig födelsedagsmiddag. Mötte sedan
Henric och cyklade till Maxi. Köpte goda nötter och våldgästade
Paulinas hem. Anna och Angelica kom och så rökte vi lite (notera
lite) vattenpipa.

Söndagen sov jag bort. Verkligen. Kollade bara film, sov, kollade
film, sov, åt, sov, osv. Rökte en enda cigg på hela dagen. Starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0