when i'm gone, there's not gonna be another me

Idag blir det film-tittande med min favorit Snoopa! Sedan bär det av
till min kära syster och hennes boyfriend för att sova där. Lär bli en
massa snack då vi inte har träffats på ett tag!

Imorgon har Anna och Frida födelsedagsfest! Jippey! Jag behöver
verkligen lite vodka... eller sa jag lite? Mycket!

Sjukt trött på falska människor, kan man bli annat än äcklad?
Prata inte med mig och lek trevlig om du ändå trying to get my
boyfriend behind my back
, liksom. Ha, ha. Pathetic!

Måste också klaga på att min lillebror har en jävla dator för 17.000 kr,
men inte fan har den någonstans där man kan sätta in minneskort
(till kameran) för det? 17.000?! Borde inte en sådan dator ha ALLT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0