angående bloggar

Något som jag har fastnat för på senare tid är verkligen hästbloggar.
Dock har jag väldigt svårt att fastna för bloggar, så att jag verkligen
känner behovet av att läsa.

Har ett fåtal måste-läsa-bloggar som jag kollar flera gånger om dagen,
men hade gärna haft fler.

Bloggar som lägger upp mycket bilder, skriver på ett intressant sätt
(står inte ut med huller-om-buller-texter) och vågar stå för sig själva
tilltalar verkligen mig.

Ett exempel på en blogg jag gillar är Linn Olsson, hon är för mig en
måste-läsa-blogg, även fast jag inte håller med om allt hon gör/tycker
eller avgudar henne på något sätt (som många gör) så gillar jag sättet
hon skriver på, ordentligt strukturerat och många bilder.

Jag vill gärna hitta fler beroendeframkallande bloggar, så hit me.


Linn och hennes ponny Winnie

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan ju alltid kolla in min ;)

2012-04-15 @ 22:13:56
URL: http://ninafyrman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0