helgens bravader

Vet att uppdateringen så gott som dog under helgen, men har helt
enkelt inte tänkt på att blogga.

Fredagen var det ju fest på schemat, vi förfestade ett härligt gäng
hemma hos Emil. Det blev pyramiden för hela slanten och en del
paktbildning och fusk. Alltid skoj!

Lördagen spenderades halva dagen ute i solen med Anna, Måns
och Angelica - samt en läskig mängd cola.

På kvällen var jag, Henric, Anna, Måns, David, Nålen och Tobbe
hemma hos Minna, där blev det snacks, läsk, spel och skratt.

Att tilläga om gårdagen är även att jag äntligen fick åka i Davids
BMW. Kände mig riktigt snoopig (internt).

Och slutligen, idag har jag spelat The Sims och umgåtts med
Anna och Måns en stund.

En väldigt bra helg med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0