lord make me a rainbow

Sådär. Nu är bilderna ifrån färgningen uppe. Nu fattas bara vilka
produkter jag använde. Lägger upp det när jag har ork.

Och på de bilderna kan också alla som tror att jag har extensions
se att jag inte ljuger om det, fått sjukt många frågor om det idag.

Har i princip endast extensions när jag festar och nu har jag inga
alls eftersom de jag har är så slitna redan och det var ingen idé
att hålla på att bleka dom också då.

Ska köpa nya när mitt egna hår är klart dock, he he, jag vet att
jag kanske inte behöver, men som jag sagt tidigare tycker jag
att det är snyggare med extensions i.

Resultatet på håret har jag redan lagt ut, nu är det bara till att
missbruka silverschampo ett tag och sedan färga igen.

Känner att även fast mitt hår är så starkt och bra ändå kanske
jag inte borde leka fullt ut med ödet och låta det vila lite.


En snygg och seriös bild ifrån idag, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0