natural look

Har suttit hos frisören i flera timmar, återigen blir jag påmind
om varför jag inte gillar frisörer. Jag vet att jag alltid är den
jobbiga kunden som tar längst tid, men ibland tycker jag ändå
att frisörer saknar en viss kompetens.

Nåväl, förhoppningsvis fixar hon problemet, men det var sjukt
längesen jag gick till frisör för att färga och jag kommer nog
inte att göra det igen - på länge.

Nationella i Svenska B blev också avklarat idag, så nu tänkte
jag lägga mig i sängen (är helt slut) och äta mitt choklad samt
glo på en bra film, det förtjänar jag fan.

Såhär ungefär blev mitt hår i alla fall, ska försöka vänja mig
vid att det är så naturligt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0