the phone call of the year

Måste också berätta att Walles ägare (som är ett år äldre än mig)
skickade sin kompis till att ringa och skrika på mig i telefonen i
fredags.

Jag blev först helt chockad, för jag förstår inte alls vilken nivå
man ligger på när man inte ens kan ringa och prata själv.

Dessutom har väl för sjutton inte hennes kompis med saken att
göra? Och det sa jag till den här idioten med, men då sa hon att
hon ringde för att ägaren tyckte att jag var "otrevlig på sms".

Men snälla du, sa jag, ska jag skriva smileyfaces efter varje jävla
mening eller för att ägaren inte ska tro att jag är otrevlig? Ska jag
vara glad över att hon bryter kontraktet och hämtar Walle?!

Jag kunde varit hur otrevlig som helst, men jag valde att inte
vara det för att jag tänkte på att från början tyckte jag ju ändå
om Walles ägare, men det brast när hon inte ens kunde ringa sitt
jävla telefonsamtal själv.

Idioten som ringde ville heller aldrig sluta prata, så tillslut fick
jag nog och började istället med att reta gallfeber på henne.
Det var inte svårt direkt och hon kokade av ilska, så där satt
jag med grogg och cigg en fredagskväll på balkongen.

Efter tjugotre minuter önskade jag henne en trevlig kväll fastän
hennes höjdpunkt förmodligen var att prata med mig ändå.

Sedan la jag på luren. Walles ägare har inte bett om ursäkt för
det där - ingenting. Snacka om att visa sina true colours.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Måste bara säga fint inlägg du skrev på darios om din shettis! Lät dock väldigt tråkigt det här med Walle :/

2012-04-02 @ 15:27:57
URL: http://jqsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0