flyttkaos

Sitter i numera vår lägenhet, mitt och Henrics alldeles egna hem,
ja delat med en liten prinsessa vid namn Leia också såklart.

Som vi har kämpat för att få det fint här, det har varit kaos och
ibland har jag bara velat sätta mig ner och gråta för att det kändes
som att vi inte kom någonstans med det vi gjorde.

Hur vi än gjorde blev det bara rörigare, hur mycket vi än slängde ut
så fanns det miljontals grejer kvar och man fick hoppa över en
jäkla massa saker om man skulle ta sig någonstans i lägenheten.

Men nu, äntligen, ser det ljust ut. Nu kan jag se mig omkring utan
att må dåligt. Vi är inte klara, men det känns skönt att kunna gå
utan att snubbla, att kunna sitta vid köksbordet och äta...
 
Tror ni inte mig?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och nu ser det ut såhär i hallen:
 
 
Dock när dessa bilderna fotades var inte köket städat än. Men ni förstår
vad jag menar med deprimerande va?

Nu är det dock fritt fram för att komma och hälsa på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0