strangers like me

Sitter och lyssnar på "Människa", ni vet den låten som är med i
Tarzan. Sjukt bra och den taggar igång mig inför städningen.

Idag blir det förfest at our place och sedan utgång med världens
härligaste gäng. Något jag verkligen ser fram emot!

Leia lät mig faktiskt sova ovanligt länge idag, kanske för att hon
vet att idag behövdes det. Själv ska hon få åka till Billesholm för
att spendera natten där med sin pappa Akilles.

Har tagit de klassiska morgon-bilderna på mig och Leia, något
som blir en standard snart. Direkt när vi har vaknat posar vi i
mobilkameran (inte speciellt snygga dock) och skickar en fin
godmorgon-hälsning till Henric.

 
Jag förundras över hur den lilla valpen kan vara sån linslus, precis som
att hon förstår att "nu tar vi en bild, var snygg". Ibland ligger hon och
stirrar rakt in i kameran.

Fast visst busar hon en hel del också, så vissa bilder blir liksom när
jag ligger och blundar samtidigt som Leia försöker äta upp min näsa.
 
 
Nu piper valpen efter mig. Så måste kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0