killing him softly

Är nyligen hemkommen ifrån en väldigt trevlig utekväll på
stan med världens bästa tjejer och killar.

Förfesten ägde rum hos Isabelle där det som vanligt blev
pyramiden och ett x antal vodka/redbull. Mums!

Sedan bar det vidare ut på stan för att roa oss i nattlivet
med goda drinkar, öl och cider. Hoppas innerligt på att det
här inte slår tillbaka allt för hårt på mig imorgon bitti.

Roar mig just nu med att skriva till idioter på Facebook (inte
för att jag bryr mig, utan bara för att det är roligt att vara
elak lite då och då) och tänkte se ett avsnitt av Oz innan
jag kryper ihop bredvid min älskade Henric och somnar.

(Inte för att jag kommer att få sova så länge med tanke på
att energidryck gör mig helt sömnlös...)

Och nu tänker ni "hur orkar en påverkad människa blogga
och speciellt skriva sådär korrekt svenska?"

What can I say?

I'm good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0