good luck melle

Vet inte om jag har nämnt att jag kryssade hem
en vinst ifrån Bingo Lotto dagen innan Julafton.

Det var ganska komiskt. Jag blev så besviken.
Såhär lät det ungefär när jag vann:
- Jaha, fyra kryss på "Hem och Verktyg"...
(Liten stund senare.)
- Fem kryss på "Hem och Verktyg"... Ha, ha...

Men efter noga läsning om vad "Hem och Verktyg"
betydde insåg vi att det kanske inte var så dumt
trots allt. Ett presentkort på Clas Ohlson värt 5000 SEK.

Typ första gången i mitt liv som jag vinner något.

Så igår begav jag och Henric oss till Classe för att
handla välbehövda grejer (välbehövt enligt oss.)

Det blev bland annat en hårddisk på 1TB (puh),
en lagom cool webcam, trådlöst tangentbord+mus
att använda när vi ansluter datorn till tv:n, hörlurar
och annat nödvändigt skit.

Och ja, vi har pengar över som vi tänkte spara till
vi flyttar hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0