thanks for the memories

Sitter hemma (för en gångs skull) och väntar på att resten av familjen
(den som bor här vill säga) ska komma hem så att vi kan äta mat.

Nu hör jag hur Akilles får ryck därnere så jag gissar på att de har
anlänt. Ganska så säker på att de har anlänt. Tvärsäker.

Själv är jag så inne i hästar just nu att det förvånar mig starkt att
jag lyckas skriva på människospråk och inte "neeeiigghhhiii".

Jag googlar. Läser hästbloggar, hästforum, hästannonser osv.
Det är helt sinnes, hela min dag har gått ut på hästar.

Och det lär inte bli mindre i framtiden. Längtar.

Fick bli en bild på världens bästa häst, Hedda Hopper, som lärt mig
så sjukt mycket under dessa år och givit mig så mycket glädje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0