onödigt vetande


• Jag piercade tungan för att ha något att göra när jag är uttråkad.
• När jag var liten blev jag sparkad av en häst i huvudet, så har ett
mycket snyggt ärr på vänster sida.
• Jag har aldrig haft känslor för en kille förrän jag träffade Henric.
• Anna är den personen som jag har mest interna skämt med.
• Jag har aldrig någonsin ångrat att jag flyttade ifrån Kristianstad.
• Jag tycker att killars händer kan vara otroligt sexiga.
• Jag har en ganska detaljerad plan för hur mitt liv ska se ut när
det gäller flytt, förlovning, giftermål och barn.
• Jag avskyr när folk söker sympati.
• Jag kan inte se på skräckfilm med min lillebror, för då skrattar
jag bara och förstör hela filmen.
• Jag tycker om smaken päron när det gäller cider, glass, juice
osv, men är inte alls förtjust i själva frukten.
• Jag kan inte bli full två dagar i rad, hur mycket jag än dricker.
• Jag är riktigt mamma-kär.
• Jag umgås typ aldrig med personer i min egna ålder.
• Jag har jättesvårt för att bli varm när jag har varit ute.
• Jag tycker att jag själv är jätterolig.
• Jag har aldrig haft så bra vänner i mitt liv som jag har nu.
• Jag är nästan alltid oseriös, kom ihåg det när ni läser min
blogg och tycker att något låter helt knasigt.
• Jag gillar ordet snuskigt, för det låter så snuskigt.
• Jag hatar katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0