i wanna scream till the words dry out

Söndag idag. Ni vet ju vad det innebär. Jag har varit och provridit en
underbart söt häst. För en gångs skull tror jag verkligen ni höll alla
era tummar för mig, så det tackar jag för!

Det gick hur bra som helst, han verkar verkligen vara hästen för mig
utan tvekan. Jag kan inte ens äta så glad jag är, ha ha.

 
Vi ska åka dit en gång till, förhoppningsvis till helgen senast för att
Minna också ska få testa honom i så fall.

Om vi nu skulle köpa honom lovar jag bättre uppdatering, då har jag
liksom något roligt att skriva om och inte bara fest, fest, fest...

Nu kommer snart polacken hit och så ska det snackas lite skit, jag
lovar att uppdatera mer så snart jag vet mer också!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin häst!:D

2012-11-18 @ 20:21:04
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0