99 frågor med melle #1-10

 

1. Tre namn jag lyssnar till:
Melinda, Melle och Mellis!

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är social. Har lätt för att prata.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag håller det mesta inom mig om jag är ledsen, jag vågar sällan
berätta om ifall jag har en skitdag eller är ledsen. Det känns fel för
mig att säga det till någon eller att visa det, eftersom jag avskyr när
människor beklagar sig i onödan eller enbart söker uppmärksamhet.

4. Detta är jag rädd för:
Döden. Jag har sjuk dödsångest. Kan ligga och tänka på vad som
händer när man dör väldigt ofta. Jag är svinrädd för att aldrig mer
kunna tänka. Det är det som skrämmer mig mest, att inte kunna
tänka överhuvudtaget längre. Nej, usch.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Cigg, boost och någon att prata med.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Plocka ner någonting från högsta hyllan själv, busvissla och göra
illa något djur.

7. Detta tycker jag om att göra:
Sitta på balkongen med Anna, äta middag framför en bra film med
Henric, mysa i boxen med mina hästar, dansa till musik med Leia,
få Akilles att börja knorra, kolla tv med min lillebror för att skratta åt
de mest simpla grejerna, prata i timmar med mamma, dricka grogg
med mina vänner, läsa 9gag innan jag somnar och mycket mer!

8. Detta vill jag göra just nu:
Ärligt? Dricka boost och kedjeröka med Anna, ha ha.

9. Bästa känslan:
När du pumpar en riktigt bra låt på högsta volym och du är taggad
på att göra någonting, när du riktigt känner ruset i hela kroppen, då
man känner sig så jäkla levande!

10. Värsta känslan:
När hela ditt liv bokstavligt talat vänds upp och ner. När dina känslor
rivs i miljontalsbitar. När din trygghet rycks ifrån dig. När allt som du
trodde var en självklarhet försvinner. När du har gråtit så äckligt jävla
mycket att tårarna faktiskt har tagit slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0