i want to get away

Från kastrering till vad jag ska laga för mat-problem och så
wops! mitt hår ville också vara med på problemsidan.

Vågar inte färga det hemma, men vet inte om det är värt att
gå till frisör heller. Problemet är att det har blivit för ljust.

Om jag jämför mitt egna hår nu med hårförlängningen (som
jag inte använt på månader) så är det STOR skillnad och
innan sommaren var det i samma färgskala.

Hur kan ens håret bli så solblekt i detta regniga landet?
Det är ju något att klura på i all evighet, typ.

Bör också klippa det, men det tog jag och kökssaxen
helt enkelt tag i själva för ett tag sedan:
 
 
Ingen hit direkt kanske, så kanske, kanske, bör jag släpa mig
till frisör. Fastän jag avskyr frisörer. Herregud.

Exakt såhär vill jag ha färgen:
 
 
Okej, kanske minus de där jätteljusa slingorna. Men jag tycker
det är lagom. Ville ju inte bli direkt - blond.

Ja, jag tillägnade nyss ett helt inlägg åt hårproblem. Så jäkla
olantis av mig. Kanske är en liten stadsmänniska trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0