not so much for a housewife

Eftersom jag befinner mig i lägenheten (fatta hur sjukt
konstigt det kändes att vakna upp här imorse) så kan ni
säkerligen lista ut vad jag ska göra nu...?

Jo, juste, diska. Min absoluta favoritsyssla. Det är bara
Henric som har varit här de senaste tio dagarna och gissa
om han har lagrat ännu mer disk? Jajamen.

Fastän jag varje gång han varit här bett honom om att diska
så står det likt förbannat ett berg med smutsig disk i köket.
 

"Ja, jag ska diska" säger han och sedan får man en bild
skickad till sin mobil med texten "kolla, jag har målat på
väggen" allt för att undvika att diska. Killar...

Och det värsta är väl att han påstod att "jag diskade, men
hann inte ta allt" och så står det typ två glas i torkstället.

Han kan göra allt, utom att diska. Så är det faktiskt. Han
är så jäkla noga med att det ska se snyggt ut, rena golv
och att det ska lukta gott, men disken... den är tydligen
skitsvår att fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0