they say sleep is the cousin of death so my eyes are wide open

Tror att jag ska bege mig ut på den kyliga balkongen för att röka
sista ciggen för dagen och sedan krypa ner i sängen.

Har legat i soffläge och käkat godis samtidigt som jag har tittat på
mitt nya beroende, Desperate Housewives.

Ungefär såhär har jag väl sett ut idag då:

Lagom babyface på mig där liksom. Men äh, bättre det än att se
ut som fyrtio när man bara är tjugoett år gammal. Lätt hänt ju.

Kan meddela att livet rullar på som vanligt nu igen, H och L snarkar
ikapp i sängen, vi blev igår kväll våldgästade av en polack, i helgen
är det fest på schemat och det står boost i kylen.
 
Fast å andra sidan hände det två grejer ikväll, nummer ett är att det
faktiskt snöade, ytterst lite och nästan patetiskt att kalla det för snö.

Nummer två (kanske inte så jätte-super-duper-oväntat med tanke på
att det kryllar av sjuttio-plus:are här) så bar ambulansen ut någon
stackare på bår tidigare.

Fast värre var det ju när likbilen kom för ett bra tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0