och det här är låten du älskar

Har inte bloggat på grund av att igår låg jag död och då menar
jag verkligen d-ö-d i soffan hela dagen, käkade chips, mat och
drack cola i mängder...
 
...så det är väl inte så svårt att lista ut vad jag gjorde i lördags?
Ha, ha. Självklart var jag på spritflaskan med mina vänner och
hade en supertrevlig natt på Telegrafen samt PL13 med Anna.

Vi började kvällen hemma hos mig, på min underbara balkong,
jag, Angelica, Aleksandra, Louise och Emely.

Sedan bar det av till Erik där alla boysen var samlade och sen
drog vi alla vidare ner i stan.

Hittade mina converse på toaletten dagen efter... så, så roligt
hade jag. Samt att jag tog bort sminket med tvål, uärk.

Nu ska jag diska och sedan laga mat till min sambo, får inte
glömma bort att jag är vuxen emellanåt, ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0